3 April - Nybakade scones

God morgon:)
Uppe med tuppen.
Kan verkligen inte sova på helgerna.
Skippat utgång denna helg och det är jag glad över:)
Mina föräldrar kom hem igårkväll lagom till att min lassagne var färdig.
Lite misslyckad men trotts allt första gången jag lagar mat:)
Duktig tjej!
Gjorde även pizzabullar som också blev misslyckade...
Men de stod faktiskt fel i receptet upptekte jag efteråt.
Men dom duger.
Mina hemmagjorda chips blev iallafall kalasgoa.
Jisses hur mkt har jag bakat denna helg:O
bjöd mammsen och pappsen på lite muffins och kaker/godis jag bakade igår också.
Jag döööör!
Fy fan va gott de va:O
Ja, Jag lyckades tydligen jävligt bra med smaskigheterna:)
Borde kanske skapa en bakblogg;)
Nu till de jag egentligen skulle skriva..
Gick upp klockan 6 idag!! Stämmer faktiskt.
Bakade scones till mamms och papps och dukade fram en fin frukost till dom.
Pluss i kanten till mig:D

Lasagne

pizzabullar

Chips


Tyvärr inga kort på mina scones

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0