17 Februari - Namnsdagsbarn

Vem har namnsdag idag?
Jo jag!
borde bli något att fira med tanke på att många i detta land faktiskt inte har ett namn i almernackan länge.
Alla utlänningar tillexempel, som tar över landet och alla föräldrar som döper sina barn till allt och ingenting nu för tiden. Jag uppskattar mitt namn lite extra i dessa tider.

Päronen och min lillebror kom nyss hem från Linköping...och en bil rikare.
Det är min lillebror Robin som införskaffat sig en likadan bil som mig. Svart volvo s60. Dock kan jag vara ärlig och erkänna att hans var en smula finare inuti då hans har svart klädsen och jag ljus. Jag älskar ju svart!

Btw så sticker jag upp till Stenungsund i morgon och stannar nog hela helgen faktiskt.Så vet ni det;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0