19 Februari - Stenungsund

Tjooohoo!
Vaknade upp i stenungsund idag
Åkte hit igår eftermiddag.
Var ute på kvällen och käkade på restaurang men kan meddela att de va banne mig de äckligaste mat jag käkat.
Är inte kräsen för 5 öre när de gäller mat med de gick bara inte ner:O
Idag har jag iallafall sprungit runt i affärerna här.
Ska in en liten runda snart igen.
Blir så sugen på sommaren när solen är framme men det är fan ingen värme. Död åt kyla!
Kommer från rätt käft när jag sticker till Österrike om en vecka;P
Aja de blir nog bra med den saken..

Ikväll skippar vi den äckliga kinarestaurangen och ska istället vräka i oss färska räkor,krabbor och allt va de nu heter:)
Love it!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0