20 Februari

Åkt hem från Stenungsund idag.
Gick upp tidigt som fan och åkte och köpte färska frallor till frukost till folket innan vi började backa ihop våra saker igen.
Åkte till solariet så fort jag kom hem.
Ska pressa solariet hela veckan nu. Kan behövas!
idag har jag även bakat en tårta.. ja, ni läste rätt..
Jag började själv fundera på va fan jag höll på med när jag åkte iväg till affären.
Men de gick sådär med bakandet. Gjorde lite fel och fick börja om men nu så är den färdig iallafall och köket står kvar i samma form som när jag intog de.
Hur smaken blir på tårtan vet jag inte förrens i morgon.
Mamma fyller ju år då, det är därför jag ansträngt mig med den förbannade tårtan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0