23 februari - Good feelings

Tja tja bitches!

har lagt mig till ro i sängen i hopp om att kunna somna innan 12. Typ omöjligt nu för tiden.
Känns som att jag inte sover länge.
Dagen har varit fullspäckad.
började med att jag jobbade några timmar, träning efter de, fika med mammi, städat hela rummet.
gud va de va nödvändigt.
När jag hittade en väska från när jag var i london i början på december som jag inte hade packat ur så insåg jag att det måste ske drastiska förändringar på att strukturera upp livet lite:p
Att jag även hittade mitt pass i den väskan var ju ett plus. Kan behövas på lördag:)
sist men inte minst så har jag nu betalat in första delen på bartenderskolan på Mallorca.
Nu finns det ingen återvändo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0