25 Februari - det kallas planering

ååå va de stirras.
Varför, varför,varför väljer jag att alltid göra saker i sista sekund?
Skulle börja packa innan och tänkte bocka av förtsa grejen på lista. Skidglasögonen!
Hallåååå!!! va fan är dom?
Jag gav upp på en gång.
Packa är de absolut tråkigaste som finns. Punkt slut.
Iallafall så kommer det över lite folk på middag om ca 20 min och här springer jag runt i underkläder och osminkad. (Brukar ju fixa mig på 2 timmar i vanliga fall)
Tror någon glömde att lära mig om just planering under min uppväxt.
Senare ikväll ska jag iallafall sticka vidare till Harrys i vmo med lite tjejer.
Blir nyktert för min del idag då jag måste vara redo och färdigpackad klockan 8 på morgonen i mån.
Ska ju köra till Köpenhamns flygplats för att sedan flyga till Österrike.
Mina planer är att skita i att sova i natt och packa i min takt istället. Ostört, i lugn och ro.
Kan ju ändå inte sova på nätterna nu för tiden.

Aja detta kanske blir sista inlägget innan jag drar på skidsemester. Sakna mig inte för mkt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0