6 Februari - Still alive

tröttnat ganska starkt på bloggen som ni förmodligen märkt.
Ska försöka uppdatera bättre.
Söndag.. och helgen börjar närma sig slutet.
I fredags blev de förfest hos chriss och harrys efter de. Skippade efterfest.
Hallååå vad är Harrys utan efterfest? nada!
Men va fan det blev en kanon kväll och jag insåg hur jäkla mkt jag älskar min egen säng.
Igår fick jag och chriss ett ryck om att vi skulle ta hål i naveln. Så vi stack upp till jkpg för lite shopping på stan och A6 och tillslut åkte vi runt till alla tattueringstudios vi kunde hitta men antingen var de stängt eller så va hade dom inte personal till att ta hål. Kanske blir i veckan iallafall? men jag gillar bättre de spontana. inget planeraat tack!
Nu har jag precis kommit hem från min bror. nu blir de pizza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0