23 Januari - Helgen

Är usel på att blogga.
Men sitter oftast med internet i mobilen och det går inte blogga med blogg.se från mobilen tyvärr.
Aja. Som sagt så har jag typ varit sjuk i en vecka nu och helgen har verkligen varit värst.
Mått så jäkla illa,huvudverk och ont i ögonen.
Så denna helgen har det inte blivit någon utgång. (får ta igen de nästa helg;)
Men jag har iinte legat på latsidan bara för att jag varit sjuk (skulle dock behövt de)
I fredags strosade jag runt på stan i vmo. Mådde så dåligt på kvällen så jag tror jag slocknade vid 9 tiden.
Upp tidigt på lördagen och drog upp till Stenungsund med massa folk och fixade till platsen vi ska ha villavagnen på och fixade till Lindroths villavagn.
Idag var meningen att jag skulle sova bort dagen typ, men så råkade jag nämna ullared och en kvart senare var vi påväg:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0