8 Januari - sömn tackar jag inte nej till!

Jädrans vilken spontan och underbar kväll de blev igår:)
Kom hem vid 5 tiden från stan och kände att de blir nog en hemmakväll.
Verkade inte som att någon skulle ut.
Minuterna gick och jag blev allt rastlösare så drog in till chriss på kvällen.
Kom dit och bokade bowling bana. La på luren och insåg att vi har en kvart på oss dit och då ska vi hämta upp Carrü också. Snabba puckar är de som gäller:P¨
Efter bowlingen stack vi hem till carrü för ombyte.
Vidare ut till Hånger för att plocka upp Maria sen blev de Harrys.
Satan va folk. och jädrans så kul:)
Stannade dock kvar lite länge i vmo efter stängning så blev inte mkt sömn inatt,
och de kändes idag.
Har ju varit i Göteborg hela dagen och sprungit runt i affärer medans mamma och pappa var iväg och köpte en liten tomt uppe vid stenungsund.
Nu är jag så äckligt trött så jag stupar vilken sekund som helst.
Ingen utgång för mig idag inte:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0