15 Juli - Hemma en snabbis

Kom hem igår eftermiddag från stugan men stack direkt efter de å fixade lite ärenden och hoppade därefter in hos en kompis. Skulle bara säga hejdå. (Jag sticker ju på lördag kväll till Mallorca i 3 veckor)
Men besöket blev långvarigt tydligen. 10 i 1 i natt var jag hemma. Aja jag han ju säga hejdå iallafall:)
Idag vaknade jag med näsblod.
Bara att stiga upp.
Borde inte sitta här. mkt att fixa.
Håret ska färgas.
In till Vmo och fixa de sista.
Borde börja packa??
och chappen ikväll.
Vi börjar med mexico afton innan saloonen denna sista utgång innan resan.
Snälla vädergudar...Jag vill inte ha regn ikväll!!!! fatta?

Pics från veckan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0