16 Juli - packar

Åååå vad jag hatar dessa dagar innan man ska resa.
åker ju ikväll/natt
Packning suger!
Att jag även ska packa för 3 veckor kommer inte funka.
Men what the fuck. Jag ska till magaluf å supa 24/7:)
ne inte riktigt...men nästan:)
Bartenderutbildning är det som gäller så plugg lär de bli en hel del.
Min starka sida....host host.
Men att jag kommer missa en massa underbara kvällar på chappen gör mig dock lite deprimerad..
Ja, jag inser själv hur illa de låter men jag diggar stället.
Aja de blir nog bra.
Har ju en hel drös med uteställen jag kan välja mellan i magaluf så jag går ju inte lottlös precis.
men de jag egentligen skulle säga är att vi syns när jag är hemma igen.
Typ 8 augusti.
Vet ej hur bra internet funkar där nere men datan är som vanligt med:)
Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0