15 Mars - tekniska problem

Suttit framför pappas datan i evigheter nu och försökt koppla in hans nya iphone 4 till datan och allt krabbel med den innan man får igång aset. Men har dock suttit dessa timmar utan resultat..
själv har jag Iphone 3Gs men minns inte att det var sånt krabbel att få igån allt med Itunes och de.
Någon teknisk jäkel som kan? Hjälp tack!:)

För övrigt så släpps ju snart Ipad 2. Rättare sagt den 25 mars:)
Har varit så fucking nära på att köpa första veriationen men har hållt i plånboken sen jag fick höra att den nya veriationen snart släpps. Har helt plötsligt gått och blivit "appel nörd" har ju börjat kolla på en Mac data också.. dock är de väldigt onödiga pengar att lägga ut då jag redan har två bärbara datorer samt en stationär (som jag tror jag gömt i någon garderob. Har inte sett den på något år:O)
Skitsamma.
men som sagt, man kan aldrig få för lite av något:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0