8 Mars

Jag har nästan börjat gilla att träna.
Vilken skruv har nu lossnat på mig?:O
Fick panik i Österrike när jag bara åt,drack,åt och drack utan träning.
Aja skitsamma.
Nu vill Sandra ha sommar. Värme. tunna kläder. Brunbrända kroppar.
You name it!
Har fått mina flygtider till Mallorca också :)
Men palla att det är mellanlandning.
Ska man flyga så ska de vara raka spåret.
Gärna första klass också;)
Åkte för övrigt första klass hem från Österrike men givetvis fick jag problem med andningen som jag kan få ibland helt utan anledning :O så kunde inte käka upp det som bjöds på, så platsen kunde ju faktiskt kvittat för min del.
nu ska jag krypa till sängs med mina små djur och kolla family guy:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0