2 Maj - Bilder från helgen

Måndag redan...Och Maj helt plötsligt:O
Jisses!
Var ju i Tyskland i helgen så här kommer lite smått med bilder:)

Tyskland
Tyskland
Tyskland
Vet inte varför men varje gång jag besöker tyskland så bara
måååste jag köpa på mig denna godingen:)
Absolut inget speciellt med den men har bara blivit ett måste:)
Tyskland
Bilen var lite lätt överviktig på hemresan då detta bara var mitt.
ni kan ju tänka er all annan sprit som fylldes på +
mat och prylar som man alltid köper på sig av någon anledning:P
Nu är jag redo och taggad för chappen öppningen:)
Tyskland
ooohh I like this one below!
Redbull-wodka typ
Tyskland
Som jag älskar denna Döner-kebab:) Har varit en tradition i många år nu.
Har testat många men inte hittat någon som slår denna.
Yummie!
Tyskland
Bästa stället för denna döner.
Tyskland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0