26 Maj

Vafan!
Det är snart juni och det är bara kallt å grått i detta land.
Deprimerande på hög nivå.

Fredag i morgon och jag funderar på att skippa både chappen och gisledagarna.
Drar förmodligen upp till Stenungsund och villavagnen i helgen istället.
Pallar inte ha huset för mig själv ännu en helg.
(har ju haft huset för mig själv varje helg sedan jul förrutom
när jag själv varit iväg på annat håll, eller varit i Stenungsund)
Klagar inte på de, det har varit jäkligt gött! Mer än så till och med:)
Men denna helg vill jag faktiskt få lite tid med mina föräldrar:)
Iallfall i mån. Lördag och söndag har jag shopping på schemat;)
Götet och Kungsbacka ska jag försöka hinna med:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0