28 Maj - drar mig in mot Gbg

tjooohoo!
Åkte som sagt upp hit till Stenungsund igår.
Diggar stället här uppe. Att dom har pub/restaurang och glassbar
utanför ica där folk sitter och njuter av livet lång in på småtimmarna är så jäkla nice asså:)
Där kan de bli många kvällar med räkor och vin:)
Sitter i villavagnen nu. Väntar på bättre tider. Väntar på mig själv.
Fixar mig lite snabbt för att dra in till Göteborg.
Frågan är om jag ska våga ta bilen i ruset eller kanske smidigare med tåg?
Gillar inte att köra i större städer.
Blåsigt här uppe så perfekt för att springa runt på femman och stan:)
Är ju morsdag i morgon + mammas namnsdag så måste hitta någon present:)
Förslag?

Bilder från Egypten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0