6 Maj

Känner mig som en gammal kärring som sitter hemma en fredag.
Ensam.
Har ju inte varit ute på evigheter:O
Men den som väntar på något gott väntar alltid för länge...
Men snart så.. Då drar Chappen säsongen äntligen igång:)
Idag har jag iallafall hämtat ut mitt nya löshår. wiii:) Typ!
Får nog plocka fram saxen för jisses så lång de va:P
Mötte därefter upp Emma i Vmo för lite shopping nödvändigheter inför Egypten resan på måndag.
Visst fan, där kom jag på mig själv i samma sekund som jag skrev de.
Måste ju ta tabletterna jag köpte så jag inte får "skit-sjukan" av deras mat:P hah
Frågan är vad fan jag ska göra efter de?
Alla är säkert ute och röjjer medans jag sitter här.
Men va fan, jag klagar inte. Jag är inte bakis i mån som alla ni andra dårar:)
På tal om morgondagen så blir de förmodligen ullared.
Var ju nyss där... men kan va kul å kolla läget igen lixom;)
Ska plocka upp min lillebror i mån så ska vi drar dit faktiskt.
syskon time?;)
haha not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0